11/03/2024

Kako integrirati vaš HR portal s ključnim poslovnim alatima

Iako je HR Portal cjeloviti sustav za upravljanje ljudskim potencijalima, zbog raznih benefita koji proizlaze iz povezivanju s drugim poslovnim sustavom, kroz godine razvoja i implementacije u tvrtkama smo naišli na zahtjeve klijenata koji žele HR modul povezati sa vlastitim ili nekim od naših ERP modula.

Iskustva su pokazala da integracija HR portala s drugim softverskim rješenjima stvara učinkovitu, povezanu i automatiziranu radnu okoline. U nastavku su razrađeni aspekti i najbolje prakse integracije s drugim sustavima.

Integracija s Financijama i Obračunom plaća

Integracija HR Portala s financijskim i modulom za obračun plaća omogućuje automatski prijenos kadrovskih podataka te podataka o odsustvima što omogućuje temeljitu i jednoznačnu podlogu za obračun plaća i knjiženja.

Često nas potencijalni klijenti pitaju mora li Obračun plaća biti dio HR-a – napisali smo posebnu objavu na tu temu, no ukratko, odgovor je da može, ali i ne mora. Svakako imati integrirano rješenje smanjuje rizik od pogrešaka, osigurava točnost financijskih izvještaja i štedi vaše vrijeme.

Sinhronizacija s Evidencijom radnog vremena

Automatsko sinkroniziranje s sustavima za praćenje vremena i prisutnosti omogućava HR odjelima da efikasno upravljaju evidencijama radnog vremena, odsutnostima i dopustima, osiguravajući pravilno obračunavanje radnih sati i usklađenost s radnim zakonodavstvom.

Ukoliko imate softversko rješenje za evidenciju radnog vremena, moguće ga je integrirati. Ako pak imate potrebu nabaviti rješenje i voditie evidenciju na jednom mjestu, rješili smo taj problem sa vlastitim modulom za evidenciju radnog vremena.

Povezivanje s CRM i ERP Sustavima

Integracijom s CRM (Customer Relationship Management) i ERP (Enterprise Resource Planning) sustavima, poduzeća mogu osigurati konzistentnost i dostupnost podataka o zaposlenicima, kupcima i poslovnim procesima, što olakšava operativno planiranje i donošenje odluka.

Klijenti se često odlučuju koristiti Kadrovsku evidenciju i HR Portal kao centralno mjesto za administraciju podataka o djelatnicima i korisnicima ERP i CRM sustava i to se pokazalo kao dobra praksa jer postavljate i pratite organizacijsku strukturu u HR Portalu i propagirate je prema drugim poslovnim sustavima s jednog centralnog mjesta.

Najbolje Prakse za Integraciju HR Portala

  1. Jasno Definirajte Potrebe i Ciljeve: Prije implementacije, važno je jasno identificirati koje procese želite automatizirati i kako integracija može pomoći.
  2. Odaberite Kompatibilne Sustave: Preferirajte softverska rješenja koja lako mogu komunicirati jedna s drugima, preferirajući API-je i standarde koji omogućuju integraciju.
  3. Testiranje i Validacija: Prije puštanja sustava u puni rad, provodimo temeljita testiranja kako bismo osigurali da integracija funkcionira kako je zamišljeno i da nema gubitka podataka.
  4. Edukacija i Podrška Zaposlenicima: Osiguravamo da zaposlenici razumiju nove procese i kako koristiti integrirane sustave, pružajući odgovarajuću obuku i podršku.
  5. Redovito Održavanje i Ažuriranje: Integrirani sustavi zahtijevaju redovito održavanje i ažuriranje kako bi se osigurala njihova funkcionalnost i sigurnost, pa redovito provjeravamo i ažuriraamo sustave.

Integracijom HR portala s ključnim softverskim rješenjima, poduzeća mogu postići veću efikasnost, bolju točnost podataka i poboljšanu produktivnost, što u konačnici vodi do boljeg upravljanja ljudskim potencijalima i općeg poslovanja.

Imate dodatnih pitanja kako uvesti HR Portal u svoje poduzeće ili integrirati sa postojećim poslovnim informacijskim sustavom? Kontaktirajte nas i zatražite ponudu i prezentaciju.

Copyright © 2024. MIT Software d.o.o.